Koronaa vastaan

Yleinen

Hyviä uutisia:

Tehostamme asiointia sähköisesti, jotta turvaamme nykyisessä poikkeustilanteessa asiakkaamme. Asiakas voi valita palvelutavan.

Korona-epidemian (COVID-19) vuoksi olemme ottaneet käyttöön valtioneuvoston ja THL:n ohjeistuksen lisäksi seuraavat toimet:

1. Käymme asiakkaan niin halutessa myös omatoimisesti kohteessa tekemässä arviokäynnin ja tarvittavat mittaukset
2. Voimme tehdä sähköisesti ehdotuksemme tarvittavasta remontista ( sähköposti, some tai puhelin)
3. Käymme tarjoukseen liittyvät keskustelut asiakkaan halutessa puhelimitse tai sähköpostilla.
4. Remonttiin ryhdyttäessä sovimme aikataulut niin, että fyysinen läheisyys jää minimiin.
5. Huolehdimme asentajien ja materiaalien suojaamisesta ja puhdistamisesta viruksia vastaan ( virus voi elää pinnoilla muutaman tunnin)
6. Olemme sopineet tavarantoimittajiemme kanssa hygienisistä erikoisjärjestelyistä viruksen vuoksi
7. Työskentelemme etäpisteistä ja kontaktoimme organisaation sisällä sähköpostitse /puhelimitse jotta emme levitä virusta
8. Kehitämme toimintojamme kaikissa osa-alueissa.Joustava remontin rahoitus toimii normaalisti myös epidemian aikana tehdyissä tilauksissa.

Ota rohkeasti yhteys Kymppi-Kattoon, sovitaan turvallisin ja mielekkäin tapa asioida katto-, ovi- ja ikkunaremonteissa.

Valikko